De afdeling kunst en cultuur van de gemeente Beverwijk organeerde in 2012 de alternatievve atelier route Dit betrof een groeps expositie in de kerken

Bedevaartsvoet

(2012)

De afdeling kunst en cultuur van de gemeente Beverwijk organeerde in 2012 de alternatievve atelier route Dit betrof een groeps expositie in de kerken

Deze serie is nog in wording. Dus er volgen nog meer wandobjecten. Hier alvast enkele composities. Het gaat bij deze composities puur om het componeren, van kleur , lijn , vorm enz.

Wandobjecten 1

(2010 - 2011)

Deze serie is nog in wording. Dus er volgen nog meer wandobjecten. Hier alvast enkele composities. Het gaat bij deze composities puur om het componeren, van kleur , lijn , vorm enz.

Het gaat bij deze composities om natuurvormen die vervolgens zijn geabstraheerd. Dat dit vervreemdend werkt is de bedoeling. Als de mens van de natuur vervreemd, zal de natuur ook weer van zichzelf vervreemden.

Wandobjecten 2

(2010)

Het gaat bij deze composities om natuurvormen die vervolgens zijn geabstraheerd. Dat dit vervreemdend werkt is de bedoeling. Als de mens van de natuur vervreemd, zal de natuur ook weer van zichzelf vervreemden.

De duiker nr 9

DE DUIKERS

(2011)

De duiker nr 9

TITEL: WE HAVE TO MOVE ON AND GO FOR IT ! Deze beeldengroep gaat over de beweging, omdat een beeld niet kan bewegen. Este grupo e acerca de movimentos, porque uma estatua e dificil de movimentarse.

KUBISTISCH BEELD

(2007 - 2008)

TITEL: WE HAVE TO MOVE ON AND GO FOR IT ! Deze beeldengroep gaat over de beweging, omdat een beeld niet kan bewegen. Este grupo e acerca de movimentos, porque uma estatua e dificil de movimentarse.

Deze beelden zijn figuraties. Estas estatuas sao figuracaos.

MENSFIGUREN

(2002 - 2007)

Deze beelden zijn figuraties. Estas estatuas sao figuracaos.

De trap is een verbinding tussen twee ruimtes . De haren,die ook trappen zijn, symboliseren de verbinding en wisselwerking tussen de binnenwereld (het hoofd),en de buitenwereld. Os cabelos que tambem sao uma 'escada' symbolizam o contacto e transformacao entre dois espacos (mundos) tanto como em directo como pessoal.

TRAPPENBEELDEN 2

(2009)

De trap is een verbinding tussen twee ruimtes . De haren,die ook trappen zijn, symboliseren de verbinding en wisselwerking tussen de binnenwereld (het hoofd),en de buitenwereld. Os cabelos que tambem sao uma 'escada' symbolizam o contacto e transformacao entre dois espacos (mundos) tanto como em directo como pessoal.

Soms gebeurd er iets in je leven, dat je denken verandert.Dit noem je een paradigma shift. Ieder masker is een paradigma-shift. DE TRAP is een verbinding tussen deze maskers. As veces acontece na tua vida, que faz que tu tenhes uma outra idea acerca. Cada mascara e a mesma coisa. A escada symboliza uma ligacao entre as mascaras.

TRAPPENBEELDEN 1

(2005)

Soms gebeurd er iets in je leven, dat je denken verandert.Dit noem je een paradigma shift. Ieder masker is een paradigma-shift. DE TRAP is een verbinding tussen deze maskers. As veces acontece na tua vida, que faz que tu tenhes uma outra idea acerca. Cada mascara e a mesma coisa. A escada symboliza uma ligacao entre as mascaras.

Deze beelden zijn geinspireerd op de samenhang tussen het menselijk lichaam en het organische. Estas estatuas foram insperados entro o corpo humano e o organismo

Surreele beelden 2

(2008)

Deze beelden zijn geinspireerd op de samenhang tussen het menselijk lichaam en het organische. Estas estatuas foram insperados entro o corpo humano e o organismo

Zij gebruikt onderdelen van een gezicht (MENS) , en zee-anemonen (NATUUR). Zodoende ontstaat er een fusie tussen MENS en NATUUR. Dat dit vervreemdend werkt is juist hetgeen zij wil visualiseren.Ela usa bocados d'uma cara e anemonas do mar Assim e uma ligacao entre pessoas e a natureza Este estranho mundo e precisamente o que ela quer fizilvazar

Surreele beelden 1

(2007)

Zij gebruikt onderdelen van een gezicht (MENS) , en zee-anemonen (NATUUR). Zodoende ontstaat er een fusie tussen MENS en NATUUR. Dat dit vervreemdend werkt is juist hetgeen zij wil visualiseren.Ela usa bocados d'uma cara e anemonas do mar Assim e uma ligacao entre pessoas e a natureza Este estranho mundo e precisamente o que ela quer fizilvazar

Deze sculpturen zijn ontstaan vanuit het statement dat een sterk beeld geen inhoud nodig heeft. Vandaar dat zowel het beeld, als die hier bij behorende tekst de reinste lariekoek is.Estas esculturas sao origem de uma afirma cao que nao necessitam de esplicacao Por isso estas estatuas e as sequintes sao uma tonteria/brincadeira.

Sculpturen met een knipoog

(2006)

Deze sculpturen zijn ontstaan vanuit het statement dat een sterk beeld geen inhoud nodig heeft. Vandaar dat zowel het beeld, als die hier bij behorende tekst de reinste lariekoek is.Estas esculturas sao origem de uma afirma cao que nao necessitam de esplicacao Por isso estas estatuas e as sequintes sao uma tonteria/brincadeira.

Het gaat bij deze portretten niet zo zeer om het kopieren van een mens , maar eerder om het neerzetten van een bepaalde gemoedstoestand of stemming Nestas esculturas nao vai precisamente a copia de uma pessoa, mas mais para demonstrar uma certa sencao de como uma pessoa se sente espiritualmente.

Stemmingen

(2002 - 2010)

Het gaat bij deze portretten niet zo zeer om het kopieren van een mens , maar eerder om het neerzetten van een bepaalde gemoedstoestand of stemming Nestas esculturas nao vai precisamente a copia de uma pessoa, mas mais para demonstrar uma certa sencao de como uma pessoa se sente espiritualmente.

Van iedere pot wordt er maar 1 gemaakt, waarbij steeds weer onderzocht wordt hoe een pot zowel functioneel kan zijn als ook een object op zich. De cade peca so faco uma de cada. Onde se demonstra como cada uma pode funcionar ser somento um objecto.

Pot objecten

(1999 - 2007)

Van iedere pot wordt er maar 1 gemaakt, waarbij steeds weer onderzocht wordt hoe een pot zowel functioneel kan zijn als ook een object op zich. De cade peca so faco uma de cada. Onde se demonstra como cada uma pode funcionar ser somento um objecto.

Ik zie een spijkerbroek als een compositie dat bestaat uit kleur, lijn, vorm, open/dicht, ritme , herhaling enz. Zodoende exposeer ik ook bij de modebiennale van Arnhem via denim gallery

DENAME GALLERY

(2011)

Ik zie een spijkerbroek als een compositie dat bestaat uit kleur, lijn, vorm, open/dicht, ritme , herhaling enz. Zodoende exposeer ik ook bij de modebiennale van Arnhem via denim gallery